F.A.Q

Hvornår skal man bestille?

Når man har besluttet sig for at benytte Buffetkompagniet og hvilken menu men vil bestille. I princippet tager vi bestillinger ind indtil få dage før levering. Men i praksis er vi ofte booked op nogle uger i forvejen.

Kan I levere udenfor jeres leveringsområde?

Det gør vi ved store selskaber, men ellers holder vi ret fast på vores leveringsområde.

Hvor præcise er I med leveringen?

Vi arbejder med en margen på leveringen på +/- 15 minutter. Så det er ret præcist. Vi plejer at foreslå levering en times tid før spisning eller ca. ½time før gæsterne kommer.

Kan der ændres i menuerne?

Man kan sammensætte sin egen buffet, udfra retter fra vores forskellige buffeter. Hvis man gør dette, skal man maile sin sammensætning til os, så vi kan regne en pris ud.

Det er generelt dyrere at sammensætte egne buffeter.

Kan man bestille en brochure?

Nej desværre. Vi har kun det materiale som fremgår af denne hjemmeside.

Hvor længe kan maden holde sig varm?

Maden holder sig varm i varmekasserne i flere timer, men bør indtages max 2 timer efter modtagelsen.

Hvor mange skal man bestille til når der er børn i selskabet?

Det er jo svært for os at sige. Nogle børn spiser meget og andre meget lidt. Så hvis vi skal sige noget vil det være ½ kuvert per barn. Vær dog opmærksom på at hvor der er forretter og desserter vil disse typisk være portionsanrettede eller skåret i portionsstykker. Der kan altid bestilles ekstra forretter og desserter.

Har I børnemad?

Ja, men kun til mindre børn. Vi kan tilbyde lasagne, kyllingelår og frikadeller. Kommer med helt enkle grøntsager som agurkestave, gulerodsstave, tomat og peberfrugt – ingen dressinger og lign. 1 ret + grøntsager koste kr. 35,- per kuvert og 2 retter + grøntsager koster kr. 48,- per kuvert.

Holder I fast i jeres mindste kuvertantal?

Ved levering er vores mindste bestilling 15 kuverter. Hvis man selv henter maden hos os er mindste kuvertantal 10 . Vi fraviger ikke disse minimum.

Hvornår kan man aflevere varmekasser?

Der vil normalt være personale i køkkenet fra tirsdag til lørdag fra kl.9 – 17 . Hvis man kommer udenfor dette tidsrum eller er uheldige med at der ikke er personale på arbejde kan man altid sætte varmekasser i en hvid kassebil som står udenfor med ulåst varerum. Hvis man gør dette skal man lige maile os konto nr. så vi kan tilbageføre panten til kontoen.

Hvad med vegetarer?

Når man bestiller, kan man skrive i beskedfeltet at der er x antal vegetarer, også gerne om de spiser fisk. Vi vil så sørge for at der er vegetariske alternativer til kødretterne til disse pesoner.

Vi kan ikke på forhånd sige hvilke vegetarretter der vil komme med.

Hvad med allergier?

Vi kan selvfølgelig altid oplyse hvilke retter personer med allergi skal holde sig fra. Som regel kan vi også tilbyde alternative retter til allergikeren. Dog i begrænset omfang.

Hvornår betaler man?

Betaling skal venligst ske via bankoverførsel eller mobilepay. Konto nr. og mobilepay nr. vil fremgå af ordrebekræftelsen. Betal gerne nogle dage i forvejen så indbetalingen er registreret hos os et par dage før leveringen. Husk at notere ordre nr. på betalingen.

Kontant betaling ved levering kan aftales, men undgås helst.

Vigtigt!

Det er meget vigtigt at du oplyser en præcis leveringsadresse som kan findes via GPS. 

Husk at oplyse et mobil nr. hvor chaufføren kan træffe den person som skal modtage maden.